Med musik booking får du en god fest! - Business and service
438
post-template-default,single,single-post,postid-438,single-format-standard,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
 

Med musik booking får du en god fest!

Musik booking

Med musik booking får du en god fest!

Når man skal holde en fest, så skal man bruge noget musik. Det sætter gang i folk, så de enten synger med, eller tage en svingom på dansegulvet. Musik påvirker os altså i en retning, hvor vi bliver lykkelige. Dog nytter det ikke bare, at man finder noget musik, for det skal også passe til anledningen og det publikum og det selskab som du har inviteret. Hvis du ønsker at sørge for, at der kommer det bedst mulige musik ift. selskabet, men der også bliver sat gang i den, så kan du benytte dig af musik booking. Indenfor musik booking, så kan man booke en musik til din event.

Musik booking sætter gang i festen!

Når du gør brug af musik booking, så er du sikker på, at selskabet kommer ud på dansegulvet. Inden de gør det, så skal de have noget at spise, og det skal de også lige have lov til at få ned. Mens de gør det, så er det vigtigt, at musikken ikke er for høj, hvilket musikeren selfølgelig sørger for. Musikken skal nemlig ikke overdøve selskabet snak, fordi det ødelægger alt hyggen.

Men når folk så er færdige med at spise, så bliver der skruet op, for så skal dansegulvet ryddes. Når dansegulvet er blevet ryddet for borde og andet, så kan man få lov til at tage folk under armen, så man kan få en svingom. Musikken er som nævnt alt efter, hvilket selskab man har. Derfor er det også vigtigt, at man finder ud af, hvor længe man ønsker, at man har musikeren.

Hvordan foregår en musik booking?

Når man har styr på alt udover musikken til festen, så skal man i gang med sin musik booking. Musikbooking er ofte delt op i 4 følgende områder:

  1. Du kontakter udbyderen
  2. Udbyderen modtager ønsker og behov, og sender et uforpligtendetilbud
  3. Hvis du takker ja, så bliver der lavet en booking, og der bliver sendt en kontrakt til dig
  4. Du modtager alt materiale og information ift. afvikling og planlægning

 

Når du kontakter udbyderen, så er det vigtigt, at du fortæller hvilket fest, at du skal holde. Det har nemlig stor betydning for, hvilken slags musik som musikerne skal spille for gæsterne. Ud fra de informationer finder musikeren en masse numre, som så er under den musikgenre. Det bliver så lagt ind i tilbuddet, som bliver sendt ud til dig, og hvis der ikke er noget, som der skal ændres, så skal du bare acceptere buddet.

Når du har accepteret tilbuddet, så vil du modtage information og materiale. I det kommer der selfølgelig en regning, som skal betales. Udover det får du også informationer om, hvilket udstyr som der skal være plads til, når hele sættet skal sættes op. Yderligere får du også af vide, hvonår musikeren kommer ud til dig, så du ikke står og er i gang med noget andet, når musikeren skal have af vide, hvor han/hun skal stå og spille musikken.

No Comments

Post A Comment

a

Bridge offers perfect solutions for your brand-new modern & sleek business solution website